Mycket idag

Publicerad 2009-12-09 09:56:26 i Allmänt

Idag är det verkligen fullt schema, men jag ser verkligen fram emot den här dagen.
Började med att vara duktig och gick upp (nästan) samtidigt som Magnus och barnen.
Nu har jag hunnit med att skicka iväg flera mail och även ringt ett par samtal i mitt försök att hitta en arbetsplats där jag kan aretsträna.
Ska snart börja göra mig iordning och packa gym väskan.
Det blir en tur till centrum och träffa min farmor och farfar, jag ska hjälpa dom med en julklapp till Jennifer.
Sen ska jag vidare till gymmet och en timme med personlig tränare.
Väl hemma igen så blir det till att försöka göra så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt.
Skulle igentligen behöva dammsuga, städa upp i köket, laga middag och tvätta men jag har bara ca.30 minuter på mig så jag får väl se vad jag hittar på.
Ska till Sigma och hämta paket idag :-) Betsälde massa leksaker från www.himet.se i helgen.
Paketet kom till sigma igår men fick ingen avi, den borde väl komma med posten idag. Annars så går jag dit iallafall. Sen har vi (jag) iallfall en hel del julklappar att slå in.
18.30 ikväll ska jag íväg på julmys kurs, www.iderika.com Vi är ett helt gäng som ska gå så vi fick boka in en egen kväll. Ska bli jätte trevligt och GOTT :-)
Ska försöka komma ihåg kameran så får jag lägga in lite bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela