Kommentarer

Postat av: Marika

Publicerad 2009-12-13 06:59:03

Så kommer en liten julhälsning från Thailand och Marika!

Åh vad jag saknar er alla och STORT tack för den fina artikeln på familjeliv!

Om 5 dagar kommer Micke ner och stannar i 2 månader och det blir så skönt!

Krama alla barnen från oss :):)

Kraaaam

Marika

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-14 00:06:53

Åh vad roligt att höra ifrån dig :-)

Är du i Thailand nu, inte alls avundsjuk...

Hoppas att du har det jätte bra.

Kan ju lova att jag längtar tillbaka varenda dag. Hämtade ut bilder från Jennifers engångskamera i tisdags (bättre sent än aldrig. Hon ska få bilderna i strumpan på julaftons morgon.

Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela