Så var man 1 år äldre

Publicerad 2009-10-23 09:52:48 i Allmänt

I Onsdags så fylde jag år och jag fick en jätte härlig dag.
Det började med att Magnus och barnen hade ornat en jätte god frukost och jag fick sovmorgon.
Efter frukosten åkte vi ner till Centrum och gick lite i affärer, vi träffade Nilla och Oscar och åt lunch med dom.
Sen skulle vi handla till middagen så vi tog Oscar med oss då också för Nilla hade tid hos optikern.
När vi var färdiga i centrum gick vi till nya badhuset, Jennifer har tjatat länge nu på att hon vill tillbaka dit och bada. När vi kom dit så var vi helt själva, jätte härligt. Jag och Jennifer avslutade badandet med ca. 20-30 minuter i bubbelpoolen, så skönt.
När vi kom hem så började vi fixa iordning middag, paj och sallad.
Under kvällen så kom Nilla, Claes, Elin, Alva, Oscar och Pappa och Annelie över och åt middag.
Det blev en lung och jätte bra dag.

Nu ska jag iväg och handla, imorgon ska vi bjuda lite släkt och vänner på middag.

Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2009-10-23 14:59:57

Grattis i efterskott kram kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-23 15:19:24

www.johannazara.blogg.se

www.johannazara.blogg.se

www.johannazara.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela