Äntligen helg

Publicerad 2009-09-25 10:31:53 i Allmänt

Så var det fredag igen, så skönt.
Hampus har varit förkyld och ögoninflammation som tilltar under eftermiddagarna och rösvinner under förmiddagarna. Får väl se hur helgen blir för hans del.
Ikväll ska vi iallfall ha gäster, Sofie och Nicke ska komma över. Ska bli Raclette middag, tror att det blir jätte gott.
Var väl 5 år sedan vi åt det men efter lite tips från magnus syster och mamma så tror jag att vi lyckats handla hem allt som behövs. Vi hade iallafall 2 stora kassar med mat med oss hem från affären igår så något till middagen måste vi ha fått med oss.
Imorgon har vi ingenting inplanerat under dagen så vi får väl se vad vi känner för. Jennifer har pratat en del om att åka och bada så vi kanske åker till badhuset nåt i helgen.
Imorgon kväll ska iallafall jag och Magnus in till stan och äta, tror att vi ska till nån restaurang på söder. Vet inte riktigt om det var helt bestämt än, Magnus skulle boka bord idag.
Kl. 22 ska vi till Göta lejon och se Raw comedy club, ska bli så roligt.
Sofie ska vara hemma hos oss och passa barnen, Jennifer har väntat hela veckan på det.
Nu ska jag väl ta och städa upp lite här hemma så det ser bra ut ikväll.

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2009-09-25 22:21:06

Åh, vad kul! Jag vill oxå följa med :-)

Sorry att jag inte svarat på ditt sms, men vi var nere i centrum hos optikern och blev kvar ganska länge...

Imorgon ska familjen till Kom och stå på loppisen och är inte tillbaka förrens 16.30. På söndag ska Alva på kalas, vet ej riktigt vilken tid...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela