Så var det en ny vecka igen

Publicerad 2009-09-21 20:29:39 i Allmänt

Jag hinner ju inte med, dagarna går så snabt.
I helgen skulle vi iallfall bara ta det lugnt och ha det skönt, det började bra iallafall.
Fredagkvällen satt vi hela familjen och tittade på film och åt god mat.
Lördagen skulle vi ut till landet för att stanna där tills på söndag.
Det började jätte bra men sedan under kvällen så kom min magkatarr tillbaka, inte alls roligt.
Mådde jätte dåligt lördag kväll och natt.
Sov halva söndagen och sedan åkte vi hem så jag kunde gå till apoteket och sedan vara hemma och vila.
Barnen hade det iallfall jätte bra på landet, Hampus sprang omkring och klättrade på allt och hittade på en massa bus. Farfar, Magnus och Jennifer åkte och fiskade på söndag förmiddag. De fick en lite aborre som vi tog med hem till Måns.
Jennifers rabarber fat som hon gjorde tidigare i somras var färdiga så hon tog med sig ett fat hem och gav till sin farmor. Hon var så stolt när hon skulle ge henne fatet, hon har väntat länge på att få göra det.
Idag har det inte hänt mycke, jag har vilat så mycke jag kunnat.
Hade inbokad tid imorgon med personlig tränare men den tiden fick jag avboka, känner att jag inte alls har någon ork för det som magen är just nu.
Hoppas att jag kan få en ny tid nästa vecka, har tid hos sjukgymnasten i början av oktobe så innan dess vore bra om jag har haft tid med en personlig tränare.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela