Ikea och trampolin

Publicerad 2010-12-02 23:41:02 i Allmänt

Idag har jag och barnen varit lediga, jätte skönt för det behövdes verkligen. Har varit helt slut och haft ont i kroppen, sov länge imorse.
Vi var bara hemma och tog det lugnt på förmiddagen, för att kl.15 möta upp min farmor och farfar på ikea och äta en tidig middag.
Skönt att bilen startar nu, blev tokig i lördags då vi skulle till Stinsen och bilen inte startade. Har man lagt massa pengar på en ny bil för att slippa allt strul vi hade med vår gamla volvo och så stratar inte vår nya bil.
Verkar iallfall som om det bara var batteriet som var slut, för nu går den utmärkt igen :)
Vi var inte ensamma om att få byta batteri nu, var tomt på hyllorna där alla batterier skulle stå och flera jag sett som stått ute i kylan och bytt batteri.

På ikea idag blev det iallfall julbord, det var helt okej. Fanns inte jätte mycket att välja på men alldeles lagom, absolut prisvärt (79:-).

Sen har Jennifer haft trampolin avslutning, vi var där och tittade. Hon är så duktig :)
Hampus passade på att springa så mycket han bara kunde i hallen, och hoppade lite också :)
Nu blir det jullov och när det börjar igen nästa termin så kommer kusinen Alva gå i samma grupp, Jennifer är så glad för det. Har anmält Jennifer till funky kidz på vilunda också för nästa termin, får se hur vi gör med den platsen. Gick att avboka så vi ska fundera lite, hon vill dansa men vi vet bara inte var som blir bäst?

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-12-04 08:36:01

Har ni anmält till måndagar? Jag har inte riktigt pratat med Alva, men jag tänker föreslå att hon "bara" ska ha trampolin och Mulle denna termin, så får vi se sen. Hon lär hinna prova på annat, hon är ju inte så gammal ;-)

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-12-05 01:38:23

Japp, hon är anmäld till måndagar men vi har inte betalat än. Går att avboka till 2 veckor innan, så vi får se. Bokade så inte platseran skulle ta slut.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela