Lördag

Publicerad 2010-12-05 02:08:34 i Allmänt

Idag har Magnus jobbat 12-23, tycker inte om dom dagarna men nu var det väldigt länge sen sista han jobbade en sån lördag. Jag körde Magnus till tåget och så åkte jag och barnen till centrum, där var det mycket folk.
Känns som om vi var där jätte länge men fick ingenting gjort.
Ham igen och så blev det lunch, packade Jennifers väska och sen blev hon hämtad av pappa och Annelie. Hon skulle baka pepparkakor idag och imorgon ska dom på julmarknad.

Vid 17 tiden kom Emilie hit, jätte trevligt då det var länge sen sist vi sågs. Vi lagade mat ooch drack vin och paratde massor. Så trevligt att ses, hoppas att vi får till någon träff med fler från Åre som vi pratade om. Skulle vara så roligt att träffa alla gamla klasskompisar, vi bodde så tätt inpå varandra i 3 år och sen bara försvann alla. Klart man undrar vad dom gör nu förtiden, som tur var finns facebook så man har lite koll på varandra ;)

Hampus hade lite svårt att acceptera att Jennifer inte var hemma, frågade efter henne flera gånger och hade väldigt svårt att somna. Till slut så somnade han i Jennifers säng, och där ligger han fortfarande.

Imorgon blir det minisom kl.10 och sen ska det inhandlas julklappar till barnen, skidglasögon inför Åre resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela