Ett nytt försök

Publicerad 2010-01-19 23:54:25 i Allmänt

Var inne för nån dag sedan och slrev ett jätte långt inlägg och la in bilder.
Tryckte på spara och publicera och så bara försvann allt!
Gjorde ett nytt kortare inlägg och skulle tryckte på publicera igen, och så försvann allt igen!!!
Sen gav jag upp.

Jag ska jag börja med min arbetsträning och jag är så glad att jag fick plats på ett företag där jag verkligen skulle vilja jobba. Om det inte leder till ett jobb efter arbetsträningen så är det en väldigt bra start för att få jobb inom resebranshen. Ska arbetsträna på luftfartsverket på brommaflygplats.
Börjar den 1 februari, känns så bra.

I helgen så var det inte så mycket som hände, vi skulle ha gjort massor av saker men inte blev det gjort.
Hade iallfall tevligt middagsbesök både fredag och lördag :)
Fredadag eftermiddag kom mamma och mina systrar över, Magnus jobbade hela dagen och kvällen.
Johanna och Jessica lekte med Jennifer och var ute en sväng i pulkabacken och stannade de kvar på middag.
Lördagen fick vi besök av Sofie och Nicke, de hade handlat på vägen så det var jätte skönt.
Vi hjälptes åt att fixa middag, Tacos och lite senare åt vi chokladfondy (stavning???). Vi hade en riktig spelkväll, startade först med Tingeling med Jennifer innan hon skulle lägga sig :) Sen betade vi av spelen vart efter, rita och gissa, kockspelet, den ofrivillige spelaren och risk. En mycket trevlig kväll, tack så mycket.
Förstår inte folk som inte tycker om att spela spel, det är ju så roligt. tur att vi har några vänner som tycker likadant :)
Någon annan som vill komma över på en spelkväll så säg gärna till.



Här är efterrätten uppdukad, till det så serverades det espresso med baileys och en skväll varm mjölk.



Jennifer fick en drink ur ananasskalet.

Kommentarer

Postat av: JenniJenni

Publicerad 2010-01-20 20:17:53

Jaha när man är spel sugen och gottis sugen kommer man hem till er, då förstår jag. Kram

Postat av: nettan

Publicerad 2010-01-21 00:20:22

Hehe.. Ja precis :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-21 21:46:54

Jag kan tänka mig en sån där drink :-) Fast med alkohol i, för det hoppas jag att Jennifer inte fick...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela