Här händer det mycket och ingenting

Publicerad 2010-01-12 00:02:37 i Allmänt

Har inte haft tid att uppdatera, har varit fult upp hela tiden men samtidigt kan jag inte rikigt komma på vad jag gjort. Hampus har blivit frisk nu iallfall, jätte skönt. Vi andra har däremot varit lite små förkylda.
Jennifer fick jätte ont i ena örat igår, trode att det var öroninflammation men efter Alvedon och nässprej så gick det över. Hon fick vara hemma idag iallfall, hade lite ont i örat senare igår kväll som även då gick över efter nässprej. Imorgon ska båda barnen till dagis, nu får det vara slut på alla sjukdagar.

I helgen så har vi tagit det ganska lugnt, inte haft så mycket ork att hitta på nåt.
Blev iallfall lite planering inför Jennifers kalas, middag hemma hos Lotta, lek ute i snön med snowracer och slalom skidor i sigma backen. Funkar faktiskt riktigt bra att träna på slalom i sigma backen, alldeles lagom höjd och lutning.  Jag hoppas att snön ligger kvar läng, är så härligt att kunna vara ute i snön :-)

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-01-12 12:57:47

Hej!

Kul med kalas, då blir Elin glad :D

Stockholmsv 161 e adressen



Ha d gott! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela