Kalas

Publicerad 2010-01-23 23:44:01 i Allmänt

Idag har vi haft barnkalas för Jennifer, vår lilla tjej som nu blir 5 år!?! Svårt att förstå, hon har blivit så stor vår sötnos. Vi var iallfall på Barnensdjungel och hade kalas idag, kändes för stökigt att ha det hemma. Så skönt att ha det på en plats som Barnensdjungel, man behöver inte göra någonting och barnen har det jätte bra. Alla var helt röda i ansiktet då de sprang så mycket, förstår inte var de får all energi ifrån. Kändes som om det blev väldigt lycket iallfall :) För er som läser bloggen så tackar vi så jätte mycket för alla jätte fina presenter Jennifer fick.


Apan kommer på besök och hälsar på alla på kalaset.






Vi var inte hemma förrän 17.30 men då hade vi stannat och handlat middag på vägen också.
Magnus har varit dålig större delen av veckan och jag har haft ont i rygg och nacke och sen igår börjat känna av magkatarr igen. Har väl varit stressad då vi haft helgen inbokad med kalas, Magnus sjuk och jag ont så jag inte kan göra någonting. Idag har det däremot känts mycket bättre men ingen av oss hade ork för matlagning efter en eftermiddag på Barnensdjungel. Så idag blev det stekt lövbiff med pommes och bea :) Jätte gott och fånigt enkelt.
Sen fixade jag och Jennifer kakor som vi bakade tidigare i veckan som vi ska ha på kalaset imorgon.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela