Lugn dag

Publicerad 2010-01-06 17:25:23 i Allmänt

Sitter just nu i köket och äter nybakat bröd, jätte gott :)
Har haft en otroligt lugn dag, och då har jag ändå varit själv hemma med båda barnen.
Hampus har mått lite bättre idag, lite mer ork att vara uppe och leka.
Jennifer har varit väldigt snorig och har hostat lite, men hostan var som värst igår kväll och inatt.
Får se hur det blir med Jennifer, förhoppningsvis är det inte mer än en vanlig förkylning.
När Hampus sovit har Jennifer passat på att sitta i lugn och ro och spelat tv spel och kollat på disney channel.
Jag har fixat med lite av varje, tvättat lite, bakat bröd och gjort "storkok" eller vad man ska kalla det.
Har gjort potatisgratäng med kassler i till middag (massa vitlök med förhoppning om att förkylningen försvinner), passade på att göra i största formen vi har. Så det blir många portioner att frysa in och det är så gott att värma på. Nästan godare när man värmer på gratängen än när man äter den första gången.
Nu ska jag ta hand om lite tvätt innan middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela