Lugn måndag

Publicerad 2010-01-12 23:19:05 i Allmänt

Idag blev det en väldigt lång sovmorgon, gick upp vid 11, jätte härligt.
Hade haft väldigt int i natt och vaknat mycket så jag var helt slut när klockan ringde vid 9.
Undrar om jag har mer ont pga. att jag körde en del bil igår? Isåfall så kan det bli en jobbig start när jag ska börja arbetsträna.
Satt lite vid datorn och fixade färdigt med Jennifers kalas inbjudningar.
Bokade även en tid hos husläkaren åt Hampus, tror att han är allergisk mot tomat.
Hämtade barnen kl.15 sen bar det av, hade en del att göra.
Lämnade lite kalasinbjudningar hos dom som bor i närheten, Siba och sen skulle vi till Ica Maxi och handla. Jennifer ville leka så då var ICA perfekt, så hon var i lekrummet och så handlade jag och Hampus, han var så nöjd hela tiden. När vi kom till frukten så fick han en banan från barnkorgen och så kunde jag gå i affären en liten stund till utan problem.
Fick bli middag på ica också, korv med bröd. Hemma igen vid 18.45 och då var det dags för Hampus att sova.
Jennifer satt uppe ett tag i soffan och myste.
Magnus jobbade till 20.00 ikväll och sen skulle han träffa en vän inne i stan. Jag har bara passat på att ta det lugnt, tittat på Tv  och myst med Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela