Tar mig en liten paus

Publicerad 2010-01-13 13:53:00 i Allmänt

Idag har jag hunnit med mycket :-)
Gick inte upp förrän vid 9.15, tog det lite lugnt. Började städa och sen åkte jag och tränade.
Kom hem för 1 timme sen och har hunnit med en dusch och mer städning.
Nu sitter jag och äter lunch och det känns jätte bra.
Farfmor och farfar kommer snart över och hämtar en pulka som Jennifer ska få i present.
Hennes gick sönder när vi var på landet under nyår och så skulle de köpa en ny till henne i present.
Visade sig vara en väldigt svår uppgift, de är slut i varenda affär. När jag var på ica igår så hade de iallfall så då köpte jag en åt dom.
Sen är det dags att hämta barnen från dagis och så ska jag börja med middagen.
Ikväll kommer pappa och Annelie över på middag så det blir trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela