Tiden går så långsamt

Publicerad 2010-01-05 19:14:54 i Allmänt

Varit hemma nu i 2 hela dagar, börjar bli väldigt långtråkigt.
Var och hämtade Jennifer idag på dagis men det gick ju på nån minut, ringde innan jag gick och bad personalen säga till Jennifer att klä på sig. Ville inte ta med Hampus in då han är sjuk.
Har fixat med bilderna nu iallfall, nu finns allt inne på bilddagboken. Har ni inte lösen så fråga.

Jennifer kom för en stund sen och frågade om hon fick göra en smörgås, vist fick hon det.
Hon ville göra själv så jag väntade lite innan jag gick in i köket och tittade.
Hon hade dukat upp med massor, hårt bröd, smör, taco ost, körsbärstomater, salami och mjölk.

Nu ska jag få i säng Jennifer, Hampus sover redan.

Kommentarer

Postat av: petra

Publicerad 2010-01-06 14:08:43

Halloj där!

Sökte på semestra med barn på familjeliv och vad kom inte upp då om inte din fina berättelse o länk till din blogg, hahaha så roligt :D

Tråkigt att Hampus är sjuk :( Krama honom ifrån oss!

Jag vill gärna få lösenord till din bilddagbok :))



Kram Petra, Elin hälsar till Jennifer :)

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-01-06 15:20:13

Va roligt, verkar vara fler som hittat mig via den artikeln. Fick för några veckor seda en hälsning från reseledaren Marika. Hon hade hittat artikeln på familjeliv och sedan hittat länken till bloggen.

Skriv Nettan så kommer ni in i bilddagboken :-)



Kram från oss alla

Postat av: Petra

Publicerad 2010-01-06 20:05:18

Så häftigt att Marika oxå hittat dig :)

Vi träffas gärna så tjejerna kan leka, har inte så mycket inplanerat så hör av dig när kidsen är friska o orkar leka/busa ;)

Kram :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela