Fullbokad helg

Publicerad 2010-06-11 12:20:41 i Allmänt

Har precis fått Hampus att sova, men tyvärr i soffan så jag får se hur länge han ligger kvar.
Måste in i duschen nu och sen ska jag packa.

Har planerat att åka om någon timme, först till Täby och hälsa på min mamma i hennes nya lägenhet. Sen väntar vi in Magnus som slutar jobba runt 16 tiden och så åker vi till landet. Farmor fyller år idag så vi ska dit och fira henne, vi blir kvar där tills imorgon.
Imorgon så ska vi till Täby igen, kusin Ida fyller år.
Måste bli färdig med present till henne också, har mina ideér men måste bestämma mig. Mamma skulle vara med på presenten också men hon viste inte heller vad v i skulle välja.

Söndag ska jag jobba 16-20 men som min nacke varit sista tiden så är jag osäker på om jag orkar.
Igår osmnade jag vid 20.00 för jag hade så ont, tog en värktablett någon timme innan men fick bara ondare.
Magnus och barnen har iallafall tänkt åka med Lotta och Jonas till Magnus kusin Malin som fyller år och har öppet hus på eftermiddagen.

Mycke kalas i helgen, jätte trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela