Jaha...

Publicerad 2010-11-25 21:51:29 i Allmänt

Så blev jag själv ytterligare en kväll...
Magnus jobbade "bara" dag iadg men sen skulle han vidare på hockey, så det blev jag och barnen här hemma.
Jennifer hade trampolinträning så Sofie var här och både hämtade och lämnade henne, jätte skönt. Hampus somnade nästan med en gång efter att dom hade åkt, ca.kl18 så det blev en väldigt lugn kväll.
Jennifer är inte hemma förrän efter kl.20 när hon har trampolin så det blir sena torsdagar för henne.
Nästa vecka är det avslutning, vilket hon inte tycker är så roligt. Hon vill inte ha något jullov från träningen!

Ska försöka göra upp en lista med alla som vi ska köpa julklappar och presenter till nu i december. Inte nog med att vi har många som vi köper julklappar till, flera av dom fyller även år i december.
Jag tycker det är jätte roligt att gå och shoppa presenter och julklappar men hatar att göra det i december då alla andra ska ut och shoppa. Så jag har redan välidgt mycket inhandlat, så nu gäller det att få lite koll på vad vi (jag)köpt och vad vi behöver komplettera med.
Inte lång tid kvar till jul nu, och 1:a advent är redan nu på söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela