SNÖ

Publicerad 2010-11-24 12:44:46 i Allmänt

Så härligt med vinter och snö :)
Men jag behöver verkligen ett par nya vinterskor, gjorde mig av med alla gamla kängor när vi flyttade så nuh ar jag inga alls. Fick gå med sneakers till dagis idag när jag lämnade barnen, lite kallt om fötterna blev det.
Ångrar inte att jag lämna bort all skor, dom var utslitna och/eller obekväma så det var ändå inga som jag kunde ha kvar.
Hittat ett par snygga lite högre klängor på Timberland, synd bara att dom ska vara så dyra...
Innan Januari så måste det iallfall inhandlas, kan inte åka till Åre utan kängor.

Kommentarer

Postat av: Kulan

Publicerad 2010-11-24 16:35:27

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



Postat av: Nilla

Publicerad 2010-11-24 21:56:34

Och jag går omkring i en tunn vårkappa. Bra förebilder vi är för våra barn :-)

Imorgon kväll drar jag ner på tomtenatta och kollar om jag kan hitta en varmare jacka. Ska du med???

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-11-25 21:39:32

Jag hade gärna följt med ikväll men Magnus är på hockey :(

Jag hade iallfall mössa på mig igår när jag hämtade barnen, och det händer inte ofta.

Peak har en så fin rosa dunjacka som skulle passa dig perfekt. Men den var ganska dyr :(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela