Storhandling

Publicerad 2010-11-30 23:50:51 i Allmänt

Helt slut, efter middagen idag så åkte jag till Coop i Häggvik för att storhandla. 1,5 timme i butiken och en mer än välfylld kundvagn så är det dags att betala i shop express kassan. Dags för avstämming säger killen i kassan! Varför ska det alltid hända när jag har handlat som mest och är själv? Han var iallfall snäll och hjälpte till, plockade upp alla varor så jag behövde bara packa i dom igen. Han erbjöd sig att göra det med men jag kände att jag behövde ha lite kontroll över var allt låg.
Nu har vi iallfall full kyl och frys, jätte skönt :) Hur klarade vi oss när vi bara hade liten kyl och frys?

Imorgon är det 1 december, barnen har inte sagt så mycket om det men jag tror att de är väldigt spända (även Hampus). Dom har fått en varsin choklad kalender av oss, sen kom deras morfar och Annelie med Jennifers paketkalender och varsina chokladkalendrar till barnen, Sofie kom med dumle kalendrar idag, min farmor och farfar har gjort paketkalender åt Hampus och Jennifer har någon princess kalender som hon fick med en tidning. Så dom har att göra imorgon :)
Får se om vi kommer upp imorgon så vi kan titta på kalendern på Tv imorgonbitti, hoppas på det då jag har tänkt att träna imorgon kväll. Anmälde mig till ett zumba pass imorgon som är en nyhet på gymmet, hamnae på reservplats nr.11!!! Känns inte som så stora odds att jag kommer med, är inte van vid att behöva anmäla mig till pass, finns alltid någon plats kvar annars.

Nu blir det sängen.

Ska ladda upp lite bilder imorgon, har fått en ny dator på försäkringen för den som Hampus kissade på.
Så nu håller jag på att få över allt till den dator för den blev min, så får Magnus ha den "gamla" som säkert är 2 månader gammal.
Men alla våra bilder är borta med vår gammla dator som vi lämnade in :( känns inte alls bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela