Äntligen!

Publicerad 2010-10-10 21:22:51 i Allmänt

Idag mjukstartade vi med att packa några flyttkartonger, känns så skönt.
Nu är det verkligen nära :)

Imorgon ska jag gå och titta på våran lägenhet, vi får komma in och titta under 1 timme på morgonen.
Ska bli väldigt spännande och hur det blivit, men fasaden är långt ifrån klar.
Det jag ska kika extra npga på är garderoberna, har fått lite oklart besked om hur dom skulle bli omgjorda eller inte. Känns så självklart att man fixar nya garderober när man totalrenoverar och säger att det ska bli som en nyproducerad lägenhet. Men när vi frågat specifikt om garderoberna så har vi fått svar att dom endast ska måla om dörrarna, om inte garderoberna är helt fförstörda.
Återstår att se imorgon, är dom inte fixade så kommer jag bli tokig. Våra gardeober har varit helt värdelösa och inte särskilt fräsha.

Ska komma ihåg kameran imorgon så kanska jag kan lägga in några bilder :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela