Äntligen hemma

Publicerad 2011-04-19 17:27:35 i Allmänt

Idag så fick Hampus vara hemma med mig, eller hemma var vi inte men han var inte på dagis iallafall.
Han har varit lite snorig och imorse så var han lite hängig och varmare än vad han borde vara. Han sov vid flera tillfällen i bilen idag, vilket han inte brukar så han var helt enkelt inte på topp.
Vi åkte och hämtade upp Lotta så hon kunde handla mat och dryck till Påskafton, då ska vi dit allihopa och äta och umgås :)
Blev en lång dag, har gått massor och det känns nu i benen. Hade som vanligt på mig mina Reebock Easytone, älskar dom skorna. Dom är snygga, sköna och så märks det verkligen att det är så mycket bättre än vanliga skor.
Om ni behöver nya gympaskor så kan jag verkligen rekomendera dom, tänk på att prova flera modeller bara för de finns många och de sitter väldigt olika på.

Nu ligger Hampus i soffan och tittar på Bee movie, som vanligt. Han lär nog somna snart, ser helt slut ut. Jennifer pysslar i sitt rum och snart ska jag väl göra någon middag. Men nu ska jag slå mig ned i soffan och mysa lite med Hampus.

Magnus ringde när han slutade jobba oh meddelade att det hade blivit något missförstånd så han skulle tydligen jobba på sitt nya jobb idag och imorgon. Innan hade han fått höra att han skulle jobba onsdag och torsdag, så han gick direkt dit flr att jobba kväll nu också. Possitivt med tanke på att vi då får iallfall en ledig dag tillsammans den här vecka, om han inte måste jobba på torsdag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela