Bad

Publicerad 2011-04-07 21:48:18 i Allmänt

Vilken lång dag det blev idag, nu är jag helt slut men det känns bara bra.
Började dagen med sovmorgon till kl.9.30. Magnus började lite senare idag så han tog lämningen på dagis, barnen var där 9-14. Jag hade läkartid kl.11.30 och sen fixade jag lite ärenden.
Hämtade barnen innan mellanmålet då 5-års verksamheten var slut, hem och åt mellanmål och packade badkläder. Åkte till Vilundabadet och badade i över 2 timmar, helt slut efter det. Jag som aldrig har tyckt om att få vatten i ansiktet, kan räkna gångerna jag åkt vattenrushkana på min ena hand. Idag har jag åkt vattenrushkana säker 30 gånger, Hampus ville bara åka mer och mer :) Bra terapi för mig, var ju inte så farligt när man väl hade blivit blöt.
Hame och göra snabbmat, korv med bröd och sen direkt tillbka till Vilunda hallen och Jenifers trampolinträning.
Jag och Hampus blev kvar där tills träningen var slut, Jennifer var jätte nöjd att vi var kvar och Hampus var glad över att träffa Oscar. 
Hemma vid 20.20 och då var barnen jätte trötta så Hampus somnade ganska så snabt, även Jennifer.
Själv sitter jag i soffan och tittar på Tv, nu börjar jag känna mig helt slut men ändå på ett possitivt sätt.

Imorgon jobbar både jag och Magnus dag och vi får vara hemma hela familjen och fredagsmysa :) Tror att jag ska föreslå att vi ska spela spel och tända ljus istället för att sittai soffan och titta på TV. Kanske dricka lite mousserande också.
Jag ska iallafall börja dagen med ett besök hos sjukgymnasten, ska bli så skönt. Hoppas att hon kan få ordning på muskelfästena i nacken, yrseln som jag haft nu i ett par veckor börjar bli lite väl jobbig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela