Blir tokig

Publicerad 2011-04-20 13:29:13 i Allmänt

Blir tokig på min lilla son, han är inne i en otroligt jobbig trotts period just nu. Han har en vilja av stål och ger sig inte. Lite synd om Jennifer då han ofta ger sig på henne, förstör det hon har gjort, kommer in och röjer i hennes rum, river sönder hennes teckningar m.m.
Vet inte riktigt vad jag ska göra, hur många gånger jag än säger till honom så lyssnar han inte. Han verkar inte ens bry sig, bara skrattar. Hoppas detta är en snabt övergående period.
Men han är väldigt söt när han sover ;)
Han har så svårt att vara stilla, kan inte komma till ro. Undrar om det kan vara mycket som har hänt på dagis, vet att dom har vikarier och praktikanter hela tiden. Verkar vara lite personalbrist, kanske att det kan påverka? Sen så växer han otroligt mycket just nu så det kanske påverkar att han inte kan ligga stilla och vila om det gör ont pga. växtvärk?

Nu har han iallfall somnat på soffan, jag ska göra mig iordning så får vi se vad vi hittar på när Magnus åkt till jobbet. Lite påskpyssel står iallafall på schemat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela