Förslag önskas

Publicerad 2011-04-06 17:20:41 i Allmänt

Någon som har några ideér på vad man kan hitta på i helgen?
Både jag och Magnus är lediga fedagkväll och hela lördagen, sen jobbar Magnus på söndag. Skulle vilja hitt på någonting roligt när vi är lediga tillsammans, men har så dålig fantasi.
Imorgon är jag ledig, ska till läkaren på förmiddagen så barnen går på dagis till kl.13 sen tänkte jag ta med barnen till Vilundabadet. Så i helgen hittar jag gärna på någonting annat än att åka och bada igen.
Någon som vill träffas i helgen? Hör gärna av er på mobilen :)

Nu ska här lagas middag, vet fortfarande inte vad men jag får nog lite inspiration när jag öppnar kylen.
Magnus jobbar kväll så det blir bara jag och barnen här hemma ikväll, imorgon också.

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-04-07 22:03:46

Ni kan alltid komma på öppet hus på mitt jobb :-) Jag och barnen ska dit och titta på barnteater. Program finns på vår hemsida: www.sigtunafolkhogskola.se



Vet ej vad vi ska hitta på på em... På sön ska alva på Mulle 10-13. Så ska vi försöka hinna med ett besök i något centrum också...



Det var kul att se er idag! (Tur att Oscar pratar så otydligt för han sa Oscar, Hampus, glass flera ggr men Alva fattade inte...)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela