Hemma dag

Publicerad 2011-04-16 19:43:26 i Allmänt

Idag har jag och barnen bara varit hemma, städade på förmiddagen och fick sedan besök av min pappa och Annelie. På eftermiddagen gick jag och barnen ut en stund i solen, jätte härligt. Vi gick till dagisgården så fick dom leka av sig lite innan vi gick till Sigma och handlade. Gick förbi pizzerian på väggen hem och betsälde en hawai, hade ingen lust alls att laga mat idag.
Hampus däckade i soffan före kl.19, Jennifer tittar på Alvin och gänget 2 som är en stor favorit här hemma. Snart ska jag fixa iordning ett fruktfat med bland annat jordgubbar, ananas och melon och så ska vi titta på Körslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela