Hemma

Publicerad 2011-04-12 09:33:44 i Allmänt

Skulle ha jobbat idag, när jag vaknade så kände jag mig inte alls bra. Har så fruktansvärt ont, det flimrar för ögonen och huvudvärk. Efter en lång varm dush, muskelavslappnande och värk tabletter så kom jag iväg med barnen till dagis. Närjag är utanför så ringer min chef, det hade kommit dit en från Huvudkontoret för att göra intern revision. Nu var dom redan en för mycket på jobbet, finns bara 3 platser att sitta vid för att jälpa kunder och 1 plats inne på kontoret. Jag fick några alternativ istället för att sitta där och inte kunna göra någonting, så jag åker och jobbar på torsdag istället. Kändes jätte skönt, verkligen bra tajming för min del.
Nu sitter jag med en kopp the och tänkte snart lägga mig i sängen och vila, orkar inte hålla huvudet uppe längre.
Men jag fick väldigt bra besked på jobbet igår, så humöret är på topp även då jag har fruktansvärt ont.

'

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela