Ikea idag

Publicerad 2011-04-20 23:26:48 i Allmänt

Blev en tur till Ikea idag, så nu har vi lite nya ljus och servetter här hemma.
Jennifer lekte lite i lekrummet medan jag och Hampus gick runt för oss själva, hade inget vi behövde titta på så jag lät Hampus bestämma var vi skulle gå. Han var så nöjd och jätte duktig på att lyssna.
Men när det sen kommer till att sitta/stå stilla så funkar det bara inte. Vi skulle äta middag i restaurangen på Ikea, Hampus fixade inte alls att stå i kön för att beställ mat och sen i kön för att betala. Inte heler kunde han sitta stilla och äta, men han fick i sig en stor protion med köttbullar och potatismos i farten.
Barnen fik en varsin mellanportion köttbullar, Hampus ville ha mos till och Jenifer pasta. Jag åt kycklingfile med pommes, en kaffe och så blev det en varsin chokladboll till efterrätt. Totalt 90:- det tycker jag är riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela