Jobbar

Publicerad 2011-04-22 13:15:18 i Allmänt

Sitter på jobbet och har det väldigt lugnt.
kan tänka mig att Magnus som är ledig och hemma med barnen har det betydligt jobbigare än mig. Vi har inte haft många kunder inne och telefonen är tyst.
Idag kanske man iallfall har tid med en lång lunch?

I eftermiddag får vi besök av min mamma och mina systrar :)
Vi ska bjuda på oxfile, potatisgratäng, whiskeysmörsås och sparris. Till efterrätt blir det chokladgrädde med marränger och jordgubbar.

Återkommer med bilder på barnen från gårdagen, så söta påskkärringar vi hade då :)


GLAD PÅSK!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-04-22 23:15:46

Jag missade helt att ta kort på de fina kärringarna, så du får gärna skicka några bilder till mig.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela