Jobbar :)

Publicerad 2011-04-18 13:23:57 i Allmänt

Behöver läsa igenom en hel drös av reseguider, kul jobb :)
Inte det lättaste att komma ihåg allt när man själv inte varit på plats, finns en hel del öar i Grekland. Som om det inte räckte så har ju varenda ö ett antal olika turistorter som man ska komma ihåg, vad som är specielt med dom, passar det par som åker själva, singelgänget som vill festa, barnfamiljen m.m.
Så ska man ju ha koll på var på öarna orterna ligger.
Kanarieöarna är också lite kluriga, många öarn, massor av orter och många med liknande namn.

Mycket rolig och intressant läsning men blir så sugen jag blir på at resa.

Kommentarer

Postat av: Lilla H

Publicerad 2011-04-18 19:32:16

Vad jobbar du som?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela