Jobbig läggning

Publicerad 2011-04-19 20:54:50 i Allmänt

Fy vilken kväll, tog en timme innan barnen låg i sängarna och det tog rejätlt med ork och energi från mig.
Hampus lyssnade inte alls och störde även Jennier som till slut hadde kommit till ro i sängen.
Nu tänkte jag bara slappa i soffan och a på Tv, men verkar inte vara något kul att se på. Är såld på hus nu kl.21 men Magnus vill också titta på det så jag får hitta något annat så får vi se på Såld p hus på tv4 play.

Hoppas ni får en lugn och härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela