Långfredagens bilder

Publicerad 2011-04-25 00:11:24 i Allmänt

Som sagt så finns det inte så mycket tid att sitta vid daorn, så det blir mer bilder än text.

Hade min mamma och mina systrar över på middag i fredags, vi åt massor av god mat. HÄr är några bilder från desserten och påskäggsletandet :)



Dessert bestående av chokladgrädde, marränger och jordgubbar





Så gott!




Jennifer och moster Jessica, Johanna fick man ju inte med på bild.



Ber om ursäkt för att ni måste stå ut med Bert Karlsson i bakgrunden!


Johann och Jessica fick leta efter sina påskägg, kan n se var Jessicas ligger gömt?



Magnus gömde Jessicas ägg uppe i lampkronan och Johannas uppe på vårat vitrinskåp under en hatt.
Inte de lättaste att hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela