Ledig dag

Publicerad 2011-04-14 21:03:07 i Allmänt

Igår hade vi en ledig dag hela familjen, jätte härligt! Vi åkte till Vilundabadet och badade i några timmar, åkte och bytte däck på bilen, fikade hos min farmor och farfar och handlade, blev en lång dag men jätte härlig.
Vi var hemma ca.19.30 och då var vi helt slut i kroppen. Barnen fick äta på McDonalds i Rotebro medans jag gick och handlade. Jag och Magnus åt kräfttoast med vitt vin till, mycket gott :) Blev lite lyx  då det var vår lediga dag, vi är lediga imorgonkväll också men sen har Magnus jobb helg så då lär vi knapt ses.

Idag var det jobb igen, sen hem hämta barnen, snabt göra middag och få iväg Jennifer till trampolinträningen. Vilken tur jag har att Sofie är så snäll och hämtar/lämnar Jennifer när Magnus jobbar på torsdagskvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela