Mulle meck

Publicerad 2011-04-17 14:05:57 i Allmänt

Idag bestämde vi träff med Nilla och barn i Mulle Meck lekparken i Järva krog.
Har länge tänkt åka dit men sen har det aldrig blivit av, nu vet jag var det ligger och barnen hade jätte roligt så det blir absolut fler besök där :)
Vi var där i drygt 2 timmar och barnen hade nog kunnat vara där ännu längre men vår parkering gick ut (tur att Nilla kom på P-skivan i sista sekund).
Så vill någon göra oss sällskap där framöver så säg till!

ALvahängde med oss hem så nu leker tjejerna i Jennifers rum med schlager musik på högsta volym. Hampus var helt slut och la sig på soffan, men nu börjar han piggna till igen.
Jag ska försöka få lite gjort här hemma, har en del tvätt, papper som ska sorteras och så skulle det vara skönt att förbereda lite mat så man inte behöver stressa med det ikväll.

Återkommer med lite bilderfrån dagens äventyr :)

Ha en trevlig dag i Solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela