Packar

Publicerad 2011-04-28 00:03:07 i Allmänt

Svårt att packa då jag inte har en aning om hur vädret kommer vara, behövs det shorts och kortärmat eller jeans och koftor?
Blir dubbla uppsättningar kläder till barnen då jag inte vet vad som behövs, ser lite mycket ut för att varaborta 1-2 nätter. Men det är så det blir när man ska åka bort under sommaren/våren i Sverige.
Vi fick ett cykelställ (heter det så?) till bilen, så jag planerar att ta med barnens cyklar imorgon när vi åker. Får se bara hur man ska få fast dom?
Och nu kom jag på att jag kanske ska ta och lägga fram cykelhjälm med en gång också.

Innan vi åker till landet imorgon så ska vi träffa Carro och Rachael :) dom är hemma i svrige nu under påsk, så länge sen vi sågs sist. Så jag ser verkligen fram emot morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela