Påskdagen

Publicerad 2011-04-26 15:08:44 i Allmänt

Jobbade även då mellan 11-15. Vid 16.30 så kom pappa och Annelie över.
Vi hade köpt lite kallskuret och dom hade med sig potatisgratäng, potatissallad, bröd och en rabarberpaj.
Barnen fick jätte fina påskpresenter. Hampus fick en jätte tuff skinnjacka, han passade så bra i den men jag hann inte få någon bild på honom. Sen så fick han även ett par jeans och en tishirt men dom ville han inte prova då.
Jennifer fick två underbara finklänningar och ett par leggings.





Kommentarer

Postat av: Lilla H

Publicerad 2011-04-27 14:02:56

vilken underbart fin klänning!

jag skulle verkligen vilja jobba med det du jobbar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela