slapp förmiddag

Publicerad 2011-04-02 12:27:35 i Allmänt

Hade gäster igår, och det blev sent så idag är jag lite små trött måste jag ju erkänna.
Jag och Emilie hade bestämt att vi skulle ses på dagen igår då vi båda var lediga, så passade jag på och fråga om hon och Joel hade några planer för kvällen. Så först kom Emilie över och vi fikade och pratade sen kom Magnus och Joel efter jobbet. Jätte trevligt med middagsgäster, sen pratade vi och spelade spel fram till 03.30
Kom i säng vid 04, så lite trött får man väl lov att vara :)

Idag jobbar Magnus, Jennifer fick följa med Linnea till Arlanda där det är "öppet hus" idag. Tror att dom har det jätte roligt där. Jag och Hampus har suttit och pysslat lite.
Pratade med min mamma, tänkte bjuda över henne och mina systrar i eftermiddag/kväll men mamma var sjuk så det funkade inte. Men sen bestämde vi att hon kör över mina systrar hit iallfall, så dom kommer väl över om någon timme.

Bara 2 dagar kvar till Derbyt!





Hampus är duktig och gör halsband

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela