Snart påsk

Publicerad 2011-04-18 11:10:41 i Allmänt

Det var nästintill sommarvärme när jag gick med barnen till dagis idag, så härligt! Blir så glad av solen och ljusa dagar, snart är det sommar :)

Är sugen på att baka lite gott till påskhelgen, men vet inte riktigt vad än.
Är några reept som jag är väldigt sugen på att testa men då jag jobbar dagtid under påsken så måste det bli något som inte är allt för avancerat. Har hittat ett recept på en chokladkladdkaka som jag funderar på att göra idag, den ska sedan stå över natten så vi får inte smaka på den förrän imorgon. En riktigt god kladdkaka slår ju det mesta, men det svåra är att hitta de riktigt bra recepten och sedan komma ihåg receptet!
Har även två böcker från Liten smula i Norrtälje, het underbara recept men och många fina bilder. Frågan är bara om det kommer se lika bra ut när jag försöker mig på det? Måste gå dit och fika i sommar, så gott!

Ska fundera lite och se vad/om det blir något. Vi ska ha gäster 2 dagar och bort en dag så det finns några tillfällen att baka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela