Söndag

Publicerad 2011-04-10 11:33:33 i Allmänt

Idag jobbar Magnus så det är bara jag och barnen hemma. Hampus har vilat lite i soffan och tittat på film, Jennifer har pysslat i sitt rum. I eftermiddag ska Jennifer på kalas så hon har nu gjort ett födelsedagskort, jätte fint blev det.
Ska fixa oss iordning och sen tänkte jag att vi skulle ta oss ut en liten stund i solen, om den är kvar.

Igår blev det en sväng till Barkarby, köpte födelsedagspresent till Linnea som Jennifer ska på kalas hos idag och så tittade vi på lite olika utemöbler till balkongen. Nu har vi fått massor av ideér och inspiration, ska mäta lite och se vad vi skulle kunna få plats med.
Efter Barkarby blev det en besök hos svärmor, även Nilla och barnen var där. Satt och fikade och pratade lite, kom inte hem förrän 18.30
När vi hade lagat mat, dukat inne i vardagsrummet, tänt ljus och gjort det mysigt och satt oss ned allihopa då säger Hampus - Jaaaa, lördagsmys! Så gulligt, han uppskattar verkligen när vi är tillsammans hela familjen och tycker mycket om när vi dukar fintoch göra det mysigt.
Tittade på körslaget sen, jag fixade iordning ett stort fruktfat med Carambole, jordgubbar, ananas och vattenmelon. Återigen så uttryckte Hampus sin lycka, man såg verkligen hur han satt och njöt :)

När barnen hade somnat så spelade jag och Magnus monopol, jätte trevligt (och jag vann!!!).


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela