Var är solen nu?

Publicerad 2011-04-26 09:39:14 i Allmänt

Då har jag jobbat hela påskhelgen när alla andra har varit ute i solen, nu är jag ledig men var är solen och värmen då? Klockan är ju inte så mycket än så det blir väl bättre får jag hoppas.
Ska till sjukgymnatsen idag och sen hämtar jag barnen kl.14, då ska vi tillbringa eftermiddagen ute. Hämtar dom precis innan mellanmålet så jag tar med mig lite picknick så vi kan fika i någon lekpark.

Ska lägga ut lite urväxta kläder på Tradera nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela