Vilken dag

Publicerad 2011-04-03 23:54:12 i Allmänt

Jaha då var dn här dagen snart över, hoppas på en lite bättre imorgon.
Fick iallfall mycket gjort idag men hade hoppats på lite till, dessutom så har Magnus blivit magsjuk nu på kvällen.
Han erkände själv att han mådde riktigt dåligt, han har till och med fixat så en annan tar hans jobbpass imorgon. När han bestämmer dagen innan at han blir hemma, då är han SJUK.
Har hålt mig på avstånd, han får inte smitta mig. Jag SKA på fotboll imorgon! Får se hur det går för Magnus, han har biljett till södra imorgon.

Jag har ialafall rensat jätte mycket här hemma, men sånt tråkigt som ingen anna ser att man har gjort. Men jag känner mig riktigt nöjd :) Nu är det bara lådorna i hallen som ska rensas också, men det får bli en annan dag. Så har jag projektet med foton att ta tag i så småningom, ett stort projekt.
Fick äntligen ordning i klädkammaren också och Magnus fick upp en tavla i vardagsrummet och två tavellister i vårat sovrum.  Någon gång kanske vi blir färdiga här hemma :)
 
Samlade ihop massor av saker som ska ner i källaren, Magnus tog kartongen och en stor bag, när han kom ned i källaren så har dom bytt ut låsen och tagen som vi har för alla dörrar funkade inte heller.
Nu står kartongen i garaget och så får vi försöka få tag i väsbyhem imorgon och höra efter vad dom nu gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela