Vilken härlig dag!

Publicerad 2011-04-28 11:19:03 i Allmänt

Solen skiner, så härligt! I eftermiddag blir det utelek med Carro och Rachael och sen bär det av mot landet. Hoppas på att få två riktigt härliga dagar med sol och värme. För oss som bor i lägenhet så är det verkligen så skönt att komma ut dit, barnen kan springa ute hela dagarna och det bästa, grillad mat! :)
Ska passa på att tvätta bilen också, både utvändigt och invändigt. Förberett under morgonen så vi kan ta med barnens cyklar också, hoppas att det släpper lite för Jennifer nu så hon kan cykla själv.

Nu ska jag bara jobba färdigt för idag, 3 timmar kvar sen bär det av hem för att hämta upp barnen och åka mot Täby och Norrtälje.
Ska försöka komma ihåg att ta mycket bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela