Är så fruktansvärt trött

Publicerad 2011-08-01 19:31:47 i Allmänt

Jag menar verkligen allvar när jag säger att vi BEHÖVER semester, inte sen utan NU! Men inte kommer det att bli så... Är verkligen less nu, känner hur humöret inte alls är på topp, orkar knapt vara social och blir irriterad över minsta lilla.
Visserligen är jag ledig ett par dagar i sträck nu under sommmaren men det tajmar aldrig in då Magnus är ledig och vi behöver verkligen ha minst 1 vecka tillsammans med riktigt semester. Bara vara tillsammans hela familjen och koppla bort alla måsten, det skulle  vara underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela