Blev det höst nu???

Publicerad 2011-08-07 20:44:21 i Allmänt

Tittade ut precis, löven yr omkring, det blåser och är grått och mulet :( jag vill ha sommar och sol länge till!
Insåg precis att vi måste ta bussen imorgon också, inte kul om det ska fortsätta var så här.
Har varit helt galet trött sen i torsdag, och inte gör det här trista vädret det bättre. Kan knapt hålla ögonen öppna efter kl.17 och mörka ringar runt ögonen, ändå så har jag sovit mer än vanligt senaste dagarna.
Slut klagat, nu ska jag se om jag kan hitta lite frukt i kylen. Behöver vitaminer så jag bli pigg och glad :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela