Bob be natural

Publicerad 2011-08-08 19:33:34 i Allmänt

Vi fick genom SMARTSON testa BOBs nya saft ur sortimentet Be Natural som även innehåller marmelad och sylt.
Produkterna innehåller inga E ämnen eller konstiga tillsattser, vilket jag tycker är väldigt bra :)
I och med det så är det bra att det inte är så stora förpackningar för de håller max 1 månad i kylen. Jag är inte jätte förtjust i saft, tycker att de bruukar vara fruktansvärt söta, den här var alldeles lagom söt och smakade gott. Ska ta och testa sylten nästa gång det är dags att inhandla sylt.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela