Första dagen avklarad :)

Publicerad 2011-08-16 12:45:59 i Allmänt

Hampus och en tjej till började idag på nya förskolan, dom skulle få vara inne och mjukstarta lite. Hampus såg att alla andra barnen var ute och hade roligt så han ville ju absolut ut han också :) Så det blev utelek och sen samling och lunch. Han hade lite svårt at sitta stilla både vid samlingen och lunchen, mest tror jag att det var för att han ville utforska alla lådeor och korgar med leksaker i. Inte ville han hem efter lunchen men efter lite tjat så kom han med, imorgon så lir det en lite längre dag.
Nu blir det lite vila för oss här hemma innan jag ska lämna Hampus hos farmor och åka vidare till jobbet.
JEnnifer var jätte glad idag för hon skulle få gå på fritids till kl.16.30 :) Har slutat kl.14 innan och det tycker hon har varit för tidigt, skönt att hon trivs.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela