fritids

Publicerad 2011-08-08 18:28:23 i Allmänt

idag var vi då i Fresta skolan men Jennifer, jag blev kvar ca.15 minuter sen ville hon vara där själv :) När jaga kom för att hämta så frågade hennes fröken om det var okej att hon hängde med till matsalen och åt lunch redan idag. Självklart fick hon det, hon ville ju inte gå hem. Hämtade sen kl.11.30 och hon var så glad, trivdes redan fast hon inte hunnit lära känna jätte många ännu.
Vi tog en promenad hem, blev lite stop på vägen vi lekplatser och tittade på många lastbilar, asfaltsbil, lyftkranar m.m. vilket Hampus verkligen gillade. gick snabt in i Sogma för att handla lunch som idag blev hemmagjorda tunnbrödsrullar :) Var hemma kl.13.15 då var vi slut hela familjen, förutom Jennifer då som satt i soffan med ett stort leénde :)
Jag har varit slut i kroppen, inte van att jobba så mycket som jag gjort sista tiden, dessutom haft båda barnen hemme hela sommaren. Jag fick vila en stund nu medan Magnus tog barnen till Vilunda för att bada.
Nu är dom på väg tillbaka, skulle bara göra ett stop i centrum för att handla lite och hyra en film.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela