godmorgon

Publicerad 2011-08-26 08:58:03 i Allmänt

Just nu känns det faktiskt väldigt skönt att ha varit uppe sen kl.6.30, känner mig inte alls lika trött som igår.
Har hunnit dusha och fixa mig iordning, kört Jennifer till skolan, små fixat med lite saker här hemma och nu sitter jag och väntaar på att affären ska öppna (!).
I eftermiddag så blir det iallfall Bio i Täby Centrum :) Får se vad vi hittar på innan dess, ev. kanske jag tar mig iväg till någon frsiör. Behöver verkligen fixa håret, men har inte bokat någon tid. Får se hur det blir med den saken, kanske förskör jag mig på att färga håret själv (gick ju hyfsat bra sist) för klippt mig har jag redan gjort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela