Godmorgon

Publicerad 2011-08-10 11:05:40 i Allmänt

Säger jag kl.11 :)
Böev faktiskt en riktgit sovmorgon för min del, helt slut i ryggen och nacken så det behövdes, gick sedan upp och tog en lång varm dusch. Nu känner jag att jag börjar vakna till, ska dricka mitt kaffe och sen gå ut och möta upp Magnus och Hampus. Dom begav sig ut på äventyr efter att ha lämnat Jennifer på fritids idag :)
Sen är det dags för Magnus att åka till jobbet och jag har ingen aning om vad jag och barnen ska hitta på efter att Jennifer slutat fritids för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela