Hämtat busungen

Publicerad 2011-08-24 16:32:32 i Allmänt

Var och hämtade Hampus vid 15 tiden idag, det hade funkat bra under dagen och Hampus hade fått gå på en utflykt till skogen med en till kille och en personal.
Han hade fått på sig en gul reflexväst på gården, han kommer få ha på sig den när de är ute. Vi tänkte på det imorse när vi gick därifrån så det tycker jag var jätte bra, Hampus verkade inte alls störa sig på den heller. Så hade dom berättat för Hampus att när man ska ut till skogen så måste man ha orange väst.
Sen hade perosnalen gjort upp ett schema så det hela tiden är någon som har ögonen på honom, men de såg till att hålla sig på lite avstånd så han inte blir störd eller känner att de gör en så stor sak av det. Jätte bra!
Han hade stått vid staketet vid flera tillfällen idag, testat att gå upp på saker för att lättare kunna se över men haft ögonkontakt med personalen ibland. De förvånade mig först jätte mycket att han hade gått till staketet, men som en fröken sa så kändes det som om han ville få ögonkontakt och testa gränsen lite. Hur långt kunde han gå innan dom gick för att säga till honom, han hade iallfall inte varit på väg över.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela