Härlig kväll

Publicerad 2011-08-06 23:14:46 i Allmänt

Blev hämtad av min underbara mormor efter jobbet idag, så åkte vi till Täby för att fira min kusin Emma som fyllde år idag. Böev grillfest med hamburgare och efter det tårta. Herregud vad ovant det var att sitta där utan barnen, hade släkten där med flera barn men min saknades. Kändes tomt först men så härligt det var att bara få sitta och snacka, äta och drick utan behöva springa fram och tillbaka och hålla koll hela tiden.
Då jag inte hade någon bil idag så kunde jag även drick vin, mycket gott och trevligt annars så kör jag alltid när vi är på kalas i Täby.
Bestämde träff med Petra och barnen på tisdag, Lek & Bus blir det då :) Kommer bli mycket uppskattat av barnen
kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela