helg?

Publicerad 2011-08-02 19:49:50 i Allmänt

Känns som om jag borde ta helg nu, eller? Har jobbat fem dagar nu, har två dagar framför mig som jag hara ledigt innan jag drar igång och jobbar fredag-söndag igen.
Tog iallafall ett glas rosé när jag kom hem och snart dags att sätta igång att packa. Dels ska jag packa åt mig själv för övernattningen på såsta och sen så måste jag packa övernattningsväskor till barnen och dom ska även ha med sig badkläder.

Hampus somnade straxt efter sju men Jennifer fortfarande vaken, hon har precis duschat och ska lägga sig nu så får hon titta på allsång på skansen i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela